HeliosKiosk
  • Ανανέωση Συνδρομής
  • ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ
  • Προφίλ Ιστορικό Αποσύνδεση
  • Είσοδος
  • Εγγραφή
  • ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ
  • ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
  • e-Magazines
  • Ε-Books
  • ΒΙΒΛΙΑ

HeliosKiosk FAQ

Γενικές Πληροφορίες
Τι είναι το HeliosKiosk.GR;

Είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προιόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου

Πως μπορώ να διαβάσω τα ψηφιακά έντυπα;

Με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Σε Η/Υ με Microsoft Windows μέσω της δωρεάν εφαρμογής HeliosKiosk Reader για Windows που μπορείτε να κατεβάσετε από το site μας και από τους συνδέσμους www.tanea.gr/ta-nea και www.tovima.gr/to-vima
  • Σε Η/Υ Mac μέσω της δωρεάν εφαρμογής HeliosKiosk Reader για Mac που μπορείτε να κατεβάσετε από το site μας και από τους συνδέσμους www.tanea.gr/ta-nea και www.tovima.gr/to-vima
  • Στο iPad με την εφαρμογή HeliosKiosk που μπορείτε να κατεβάσετε από το App Store.
  • Σε οποιαδήποτε συσκευή Android 4.x με την εφαρμογή HeliosKiosk που μπορείτε να κατεβάστε από το Google Play.
Πως μπορώ να διαβάσω τα ψηφιακά βιβλία (e-books);

Έχοντας αγοράσει ένα e-book θα πρέπει να εισέλθετε στην εφαρμογή HeliosKiosk Reader και να μεταβείτε στην κατηγορία Βιβλία. Στην συνέχεια, κάντε κλικ πάνω στο βιβλίο που έχετε αγοράσει και αρχίζει η Λήψη.

Πως μπορώ να διαβάσω τα ψηφιακά περιοδικά (e-magazines);

Έχοντας αγοράσει ένα περιοδικό θα πρέπει να εισέλθετε στην εφαρμογή HeliosKiosk Reader και να μεταβείτε στην κατηγορία Περιοδικά. Στην συνέχεια, κάνετε κλικ στο τεύχος του περιοδικού που έχετε αγοράσει.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω του HeliosKiosk;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα HeliosKiosk με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και τις πληροφορίες που εμπιστεύονται οι χρήστες του. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

Oι συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών γίνονται με το σύστημα ασφαλείας της Viva Payments, μπορεί ο χρήστης να πληρώσει για την παραγγελία του με την πιστωτική του κάρτα.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους Όρους Χρήσης.

Μπορώ να δω ένα έντυπο που έχω αγοράσει από το site στην ταμπλέτα μου;

Συνδεθείτε με τα στοιχεία του λογαριασμού σας για να δείτε τις ψηφιακές αγορές σας και να τις κατεβάσετε στην ταμπλέτα σας.

Πως μπορώ να δοκιμάσω την υπηρεσία πριν αγοράσω;

Αναζητήστε κάποιον από τους δωρεάν τίτλους που διατίθενται απο το e-shop.

Που μπορώ να δω πότε λήγει η συνδρομή μου;

Για να ελέγξετε την λήξη της συνδρομή σας κάνετε είσοδο στο www.helioskiosk.gr με το username και τον κωδικό σας. Κάνοντας κλικ με το ποντίκι πάνω δεξιά, στο όνομα του χρήστη, εμφανίζονται τρεις επιλογές. Στην συνέχεια πατήστε την επιλογή "Ιστορικό", όπου μπορείτε να δείτε την ημερομηνία έναρξης και λήξης της συνδρομής σας.

Τι ώρα ανεβαίνει το τρέχον φύλλο στο HeliosKiosk;

ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής είναι διαθέσιμο στις 19:00, κατά κανόνα κάθε Σάββατο ή την προηγούμενη ημέρα της κυκλοφορίας στα περίπτερα.
ΤΑ ΝΕΑ είναι στη διάθεση των συνδρομητών από τις 07:00 π.μ. κάθε ημέρα, εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο αναρτώνται και είναι διαθέσιμα, κατά κανόνα κάθε μεσάνυχτα Παρασκευής, ξημερώνοντας Σάββατο ή τα μεσάνυχτα της προηγούμενης ημέρας της κυκλοφορίας του εντύπου στα περίπτερα.

Έχω κάποιες ερωτήσεις και θα ήθελα επικοινωνήσω με έναν εκπρόσωπό σας.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνδρομητών του helioskiosk.gr, λειτουργεί τηλεφωνικά στο 210 754 7066, καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 12:00-17:00 μ.μ. (πλην αργιών).
Για επείγοντα θέματα, μπορείτε να απευθυνθείτε με email στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Συνδρομητών, στην διεύθυνση: support@helioskiosk.gr.

Ο λογαριασμός μου στο HeliosKiosk
Είμαι νέος χρήστης, πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

Κάντε κλίκ στο «Εγγραφή».

Δημιουργία λογαριασμού
Είμαι παλαιός χρήστης, πως μπορώ να συνδεθώ;

Κάντε κλίκ στο «Είσοδος» και συμπληρώστε τα στοιχεία που χρησιμοποιούσατε μέχρι σήμερα για να συνδεθείτε στις υπηρεσίες σας (username/password).

Σύνδεση στο λογαριασμό
Τι είναι το Προφίλ Χρήστη;

Κάντε κλίκ στο «Όνομά σας», όταν είστε συνδεδεμένος, και επιλέξτε από το μενού το «Προφίλ» για να δείτε και να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας

Προφίλ Χρήστη
Τι είναι το Ιστορικό Παραγγελιών;

Κάντε κλίκ στο «Όνομά σας», όταν είστε συνδεδεμένος, και επιλέξτε από το μενού το «Ιστορικό» για να δείτε τις παραγγελίες σας.

Ξέχασα τον κωδικό μου, πως μπορώ να τον ανακτήσω;

Κάντε κλίκ στο μενού «Είσοδος» και επιλέξτε «Ξεχάσατε το password».

Πως μπορώ να αλλάξω το username/καταχωρημένου email

Το username είναι το μοναδικό στοιχείο της συνδρομής που δεν μπορείτε να αλλάξετε από το προφίλ χρήστη. Θα πρέπει να κάνετε νέα Εγγραφή, μόνο Έγγραφή, για να ορίσετε username και password και αφού την ενεργοποιήσετε με μήνυμα που θα λάβετε στο email που θα ορίσετε ως username, θα μας στείλετε email στο support@helioskiosk.gr προκειμένου να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση.

Αγορές προϊόντων
Πως μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα σας;

Θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στο HeliosKiosk.gr και στην συνέχεια να προχωρήσετε στις αγορές σας.

Με ποιό τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην σχετική σελίδα πληρωμής, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Που μπορούν οι πελάτες να καταθέσουν τα χρήματα για να αγοράσουν συνδρομές από το Helios Kiosk;

Μπορείτε να κάνετε κατάθεση του ποσού σε έναν από τους κάτωθι Τραπεζικούς Λογαριασμούς:

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Λογαριασμός: 104/00247085
    ΙΒΑΝ : GR 300 110 104 00000 104 00 24 7085 Δικαιούχος : ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ ΑΕ
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Λογαριασμός : 655814 1529 792
    ΙΒΑΝ : GR76 0171 5580 0065 5814 1529 792 Δικαιούχος : ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ ΑΕ
  • EUROBANK Λογαριασμός : 0026.0248.18.0200777966
    ΙΒΑΝ : GR61 0260 2480 0001 8020 0777 966 Δικαιούχος : ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ ΑΕ.
  • ALPHA BANK Λογαριασμός : 101 00 2002 30 75 84
    IBAN: GR38 0140 1010 1010 0200 2307 584
    BIC:CRBAGRAAXXX Δικαιούχος : ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ ΑΕ

Σε περίπτωση web banking από άλλη τράπεζα, χρεώνεστε όλα τα επιπλέον έξοδα. Αν δεν χρεωθείτε όλα τα επιπλέον τραπεζικά έξοδα, θεωρείται ότι δεν έχετε καταβάλει το πλήρες αντίτιμο και η συνδρομή σας δεν θα ενεργοποιείται.

Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία Viva Payments στην οποία γίνονται δεκτές οι περισσότερες πιστωτικές κάρτες VISA και MASTERCARD.

Με ποιές τράπεζες συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank και Alpha Bank.

Πως μπορώ να εκδόσω Τιμολόγιο;

Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση τιμολογίου στην σχετική σελίδα πληρωμής, πρίν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Έκδοση τιμολογίου
Πότε ενεργοποιείται η συνδρομή μου;

Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα και εφ’ όσον γίνει αποδεκτή η συναλλαγή, η συνδρομή σας ενεργοποιείται άμεσα.

Σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, η συνδρομή σας ενεργοποιείται μόνο αν παραλάβουμε το καταθετήριο και σε περίπτωση web banking από άλλη τράπεζα, αν έχετε χρεωθεί όλα τα επιπλέον τραπεζικά έξοδα. Αποστολή με email στο support@helioskiosk.gr

Μπορώ να δανείσω ένα ψηφιακό αρχείο σε φίλο μου;

Κάθε ψηφιακό έντυπο ανήκει στον συνδρομητή – αγοραστή και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί σε άλλον χρήστη.

HeliosKiosk Reader για Windows
Τι προδιαγραφές πρέπει να έχει ο Η/Υ για να τρέξει την εφαρμογή Reader;

Θα πρέπει να έχει λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows σε μία από τις παρακάτω εκδόσεις: Windows 7, Windows 8, Windows 10.

Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα εγκατάστασης από το site του HeliosKiosk.gr.

Πως μπορώ να ξεκινήσω την εφαρμογή;

Μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης, μπορείτε να ξεκινήσετε την εφαρμογή από το εικονίδιο που έχει τοποθετηθεί στην επιφάνεια εργασίας ή να επιλέξτε «HeliosKiosk Reader” από το μενού Έναρξης.

Πως συνδέομαι με τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας από το εικονίδιο που βρίσκεται στην μπάρα με τα εργαλεία.

Σύνδεση στο λογαριασμό
HeliosKiosk για iPad
Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή HeliosKiosk μέσα από το App Store της Apple.

Πως μπορώ να κατεβάσω τα ψηφιακά έντυπα που έχω αγοράσει από το e-shop στη συσκευή μου;

Θα πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό που έχετε στο HeliosKiosk.

Πως συνδέομαι με τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας από το εικονίδιο που βρίσκεται στην μπάρα με τα εργαλεία.

Σύνδεση στο λογαριασμό
Μπορώ να αγοράσω μέσω του App Store λογαριασμού μου;

Η αγορά των ψηφιακών εντύπων μέσα από την εφαρμογή μπορεί να γίνει μέσω του Apple ID σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα ψηφιακά έντυπα που θα αγοραστούν από την εφαρμογή HeliosKiosk για iPad και μέ την χρήση Apple ID λογαριασμού μπορούν να είναι διαθέσιμα μόνο σε συσκευές iPad.

Μπορώ να αγοράσω μέσω του HeliosKiosk.GR;

Θα πρέπει να μεταβείτε στο e-shop μέσω του browser πληκτρολογώντας τη διεύθυνση www.helioskiosk.gr. Τα προιόντα που θα αγοράσετε μέσω του e-shop μπορείτε να τα κατεβάσετε στην συσκευή σας.

Μπορώ να διαγράψω έντυπα για να δημιουργήσω χώρο στην συσκευή μου;

Πηγαίνετε στην επιλογή η «Η Βιβλιοθήκη μου» και πατήστε επεξεργασία. Στην συνέχεια διαγράψτε όποια έντυπα δεν θέλετε να έχετε στην συσκευή σας. Αφού διαγράψατε τα έντυπα πρέπει να πατήσετε Τέλος γιατί διαφορετικά τα έντυπα δεν θα διαγραφούν. Μπορείτε να ξανακατεβάσετε τα έντυπα όποια στιγμή θέλετε αν έχετε ενεργή συνδρομή.

Τι γίνεται αν διαγράψω την εφαρμογή από την συσκευή μου.

Οι αγορές σας είναι ασφαλείς. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ξανά την εφαρμογή και να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Έχω περισσότερες από μία συσκευές, μπορώ να συγχρονίσω τις αγορές μου;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κατεβάστε ότι έχετε αγοράσει.

HeliosKiosk για Android
Πως μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή HeliosKiosk μέσα από το Google Play.

Πως μπορώ να κατεβάσω τα ψηφιακά έντυπα που έχω αγοράσει από το e-shop στην συσκευή μου;

Θα πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό που έχετε στο HeliosKiosk.

Πως συνδέομαι με τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας από το εικονίδιο που βρίσκεται στην μπάρα με τα εργαλεία.

Σύνδεση στο λογαριασμό
Μπορώ να αγοράσω μέσω του HeliosKiosk.gr;

Από την οθόνη του προϊόντος πατήστε το Αγορά

Αγορά προϊόντος

έτσι θα ανοίξει ο browser για να μεταβείτε στην αντίστοιχη ιστοσελίδα του προϊόντος στο www.helioskiosk.gr όπου μπορείτε αγοράσετε. Σας υπενθυμίζουμε ότι για να αγοράσετε από το www.helioskiosk.gr πρέπει να συνδεθείτε και με αυτό.

Μετά την ολοκλήρωση της αγοράς πατήστε στη συσκευή σας το εικονίδιο του Android που δείχνει τις ανοιχτές εφαρμογές από τη λίστα που θα εμφανιστεί εκεί πατήστε το Helioskiosk app.

Άνοιγμα εφαρμογής

Το προϊόν που αγοράσατε είναι έτοιμο για Λήψη.

Λήψη προϊόντος
Μπορώ να διαγράψω έντυπα για να δημιουργήσω χώρο στη συσκευή μου;

Πηγαίνετε στην επιλογή που δείχνει το εικονίδιο

Διαγραφή αρχείων

και πατήστε το

Διαγραφή αρχείων

Στην συνέχεια διαγράψτε όποια έντυπα δεν θέλετε να έχετε στην συσκευή σας. Μπορείτε να τα ξανακατεβάσετε όποια στιγμή θέλετε.

Τι γίνεται αν διαγράψω την εφαρμογή από την συσκευή μου;

Οι αγορές σας είναι ασφαλείς. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ξανά την εφαρμογή και να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Έχω περισσότερες από μία συσκευές, μπορώ να συγχρονίσω τις αγορές μου;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κατεβάστε ότι έχετε αγοράσει.

Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο
Τι είναι το Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο;

Το Ιστορικό Αρχείο είναι ο ιστότοπος που δίνει πρόσβαση στις ψηφιακές εκδόσεις των εφημερίδων ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΒΗΜΑ 1922-1944, ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΝΕΑ 1931-1945, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 1926-2004, ΤΟ ΒΗΜΑ και ΤΑ ΝΕΑ από το 1945 έως και σήμερα.

Πως μπορώ να προμηθευτώ συνδρομή για το Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο;

Απαιτείται η σύνδεση ή η δημιουργία νέου λογαριασμού. Στη συνέχεια κάνετε κλικ στο Ιστορικό Αρχείο που Βρίσκεται στο μενού και προσθέτετε στο καλάθι το πακέτο της συνδρομής ανάλογα με την διάρκεια που επιθυμείτε.

Συνδρομή στο Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο

Επεξηγηματικό βίντεο για πρόσβαση στο Ιστορικό Αρχείο

Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζει το βίντεο.

Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στο Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο;

Το Ψηφιακό Ιστορικό Αρχείο είναι διαθέσιμο σε Λειτουργικό Σύστημα Windows και βρίσκεται στη διεύθυνση: premiumarchives.alteregomedia.org. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ σε macOS, tablets και smartphones.

Για την ανάγνωση του PDF της εφημερίδας σε υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Windows 10 απαιτείται η χρήση του φυλλομετρητή (browser) Internet Explorer και η εγκατάσταση της δωρεάν εφαρμογής Silverlight.

Για την ανάγνωση του PDF της εφημερίδας σε υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Windows 11 απαιτείται η χρήση του φυλλομετρητή (browser) Microsoft Edge και η εγκατάσταση της δωρεάν εφαρμογής Silverlight.

Που μπορώ να κατεβάσω το Internet Explorer εάν δεν είναι διαθέσιμο στον υπολογιστή μου;

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη η εφαρμογή Internet Explorer στον υπολογιστή σας, μπορείτε να την αναζητήσετε από ένα άλλο browser. Ενδεικτικά στο Chrome, πληκτρολογείτε “internet explorer download” .

Από τα διαθέσιμα αποτελέσματα, επιλέγετε ένα, ώστε να μεταβείτε σε μια ιστοσελίδα και να πραγματοποιήσετε την λήψη του αρχείου που περιέχει την εφαρμογή.

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη η εφαρμογή Internet Explorer στον υπολογιστή σας, μπορείτε να την αναζητήσετε από ένα  άλλο browser. Ενδεικτικά στο Chrome, πληκτρολογείτε “internet explorer download” .

Από τα διαθέσιμα αποτελέσματα, επιλέγετε ένα, ώστε να μεταβείτε σε μια ιστοσελίδα και να πραγματοποιήσετε την λήψη του αρχείου που περιέχει την εφαρμογή.
Ενδεικτικός σύνδεσμος: https://downloads.digitaltrends.com/internet-explorer-11/windows

Μόλις ολοκληρωθεί η λήψη, επιλέγετε το αρχείο να ανοίξει και ξεκινάτε την διαδικασία της εγκατάστασης.

Μόλις ολοκληρωθεί η λήψη, επιλέγετε το αρχείο να ανοίξει και ξεκινάτε την διαδικασία της εγκατάστασης.

Οδηγίες για υπολογιστές με λειτουργικό σύστημα Windows 11.

Εγκατάσταση SilverLight και άνοιγμα Ιστορικού Αρχείου μέσω Microsoft Edge

1) Ανοίγουμε τον Microsoft Edge και κάνουμε κλικ πάνω δεξιά στις τρεις τελείες.

Ανοίγουμε τον Microsoft Edge και κάνουμε κλικ πάνω δεξιά στις τρεις τελείες.

2) Επιλέγουμε το tab Settings

Επιλέγουμε το tab Settings

3) Επιλέγοντας το tab Settings ανοίγει νέο παράθυρο όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω.

  Α) Κάνω κλικ αριστερά στο tab Default browser
  Β) Στην ενότητα Internet Explorer compatibility αλλάζω:
     Let Internet Explorer open sites in Microsoft Edge → Incompatible sites only (Recommended)
     και
     Allow sites to be reloaded in Internet Explorer mode → Allow
 Γ) Στο Internet Explorer mode pages κάνω κλικ στο Add

Επιλέγοντας το tab Settings ανοίγει νέο παράθυρο

4) Κάνοντας κλικ στο Add ανοίγει ένα νέο παράθυρο και εκεί προσθέτουμε τη διεύθυνση του Ιστορικού Αρχείου (δλδ: http://premiumarchives.alteregomedia.org )

Κάνοντας κλικ στο Add ανοίγει ένα νέο παράθυρο

προσθέτουμε τη διεύθυνση του Ιστορικού Αρχείου

και κάνουμε και κλικ στο Add

5) Προσοχή. Η προηγούμενη ρύθμιση ισχύει για 30 ημέρες. Μετά το πέρας των 30 ημερών πρέπει να εισάγουμε εκ νέου το url του Ιστορικού Αρχείου (δλδ: http://premiumarchives.alteregomedia.org ) επαναλαμβάνοντας το βήμα 4.

Μετά το πέρας των 30 ημερών πρέπει να εισάγουμε εκ νέου το url του Ιστορικού Αρχείου

6) Στη συνέχεια πληκτρολογούμε τη διεύθυνση του Ιστορικού Αρχείου όπως φαίνεται στην εικόνα.

Στη συνέχεια πληκτρολογούμε τη διεύθυνση του Ιστορικού Αρχείου

7) Ανοίγει η σελίδα του Ιστορικού Αρχείου και κάνω κλικ στο Install Microsoft Silverlight.

Ανοίγει η σελίδα του Ιστορικού Αρχείου

8) Μετά κάνω κλικ στο Run

Μετά κάνω κλικ στο Run

9) Κάνω κλικ στο Install

Μετά κάνω κλικ στο Run

Γιατί όταν πληκτρολογώ http://premiumarchives.alteregomedia.org σε νέα καρτέλα του  φυλλομετρητή (browser) Internet Explorer, ανοίγει νέα καρτέλα στον περιηγητή (browser) Microsoft Edge και δεν έχω πρόσβαση στο Ιστορικό Αρχείο;

Όπως αναφέρεται παραπάνω το Ιστορικό Αρχείο απαιτεί αποκλειστικά τη χρήση του Internet Explorer. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία ρύθμιση στο Microsoft Edge για να μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στο Ιστορικό Αρχείο.

1. Ανοίγετε το Microsoft Edge browser

2. Πηγαίνετε δεξιά στο παράθυρο στις 3 κουκίδες και επιλέγετε τις Ρυθμίσεις/Settings

3. Κάντε κλικ στο Προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης/Default Browser Tab

4. Στη ρύθμιση Συμβατότητα του Internet Explorer/Internet Explorer compatibility, θα δείτε μία επιλογή "Επιτρέψτε στον Internet Explorer να ανοίγει τοποθεσίες στο Microsoft Edge/Let Internet Explorer open sites in Microsoft Edge" , στην οποία η προκαθορισμένη τιμή  είναι: Μόνο μη συμβατές τοποθεσίες(συνιστάται)/Incompatible Sites only(Recommended). Αλλάζετε την επιλογή σε: Ποτέ/Never.

5. Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησης Internet Explorer και ελέγξτε ξανά εάν ανοίγει το Microsoft Edge.

Άδεια για αναδημοσίευση ή προβολή
Πώς μπορώ να πάρω άδεια για αναδημοσίευση ή προβολή του υλικού

Σε περίπτωση που προτίθεστε να αναδημοσιεύσετε ή να προβάλετε καθ' οιονδήποτε τρόπο ολόκληρο ή μέρος του υλικού που περιλαμβάνεται στα έντυπα και βιβλία της ιστοσελίδας www.helioskiosk.gr απαιτείται να συμπληρώσετε και να στείλετε υπογεγραμμένη την Αίτηση Άδειας Χρήσης Αρχειακού Υλικού στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@helioskiosk.gr προκειμένου να λάβετε την απαραίτητη έγκριση.

Λοιπές Ερωτήσεις
Μπορώ να αναπαράγω ή να προβάλω το υλικό της συνδρομής μου;

Σε περίπτωση που προτίθεστε να αναδημοσιεύσετε ή να προβάλετε καθ' οιονδήποτε τρόπο ολόκληρο ή μέρος του υλικού που περιλαμβάνεται στα έντυπα και βιβλία της ιστοσελίδας www.helioskiosk.gr απαιτείται να συμπληρώσετε και να στείλετε υπογεγραμμένη την Αίτηση Άδειας Χρήσης Αρχειακού Υλικού στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@helioskiosk.gr προκειμένου να λάβετε την απαραίτητη έγκριση. Επίσης, δείτε σχετικά με τα Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στους όρους χρήσης.

Ο υπολογιστής μου είναι συνδεδεμένος με εταιρικό δίκτυο.

Σε ορισμένα εταιρικά δίκτυα δεν επιτρέπεται η εγκατάσταση εφαρμογών για λόγους ασφαλείας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο διαχειριστή της εταιρείας σας.

Δεν μπορώ να εγκαταστήσω τον HeliosKiosk Reader.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνδρομητών του helioskiosk.gr, λειτουργεί τηλεφωνικά στο 210 754 7066, καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 12:00-17:00 μ.μ. (πλην αργιών).
Για επείγοντα θέματα, μπορείτε να απευθυνθείτε με email στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Συνδρομητών, στην διεύθυνση: support@helioskiosk.gr.

footer logo
logo in.gr
logo το βήμα
logo τα νέα
logo imommmy
logo vita.gr

© ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ Α.Ε

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του site διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

Σε περίπτωση που προτίθεστε να αναδημοσιεύσετε ή να προβάλετε καθ' οιονδήποτε τρόπο ολόκληρο ή μέρος του υλικού που περιλαμβάνεται στα έντυπα και βιβλία της ιστοσελίδας www.helioskiosk.gr απαιτείται να συμπληρώσετε και να στείλετε υπογεγραμμένη
την Αίτηση Άδειας Χρήσης Αρχειακού Υλικού στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@helioskiosk.gr προκειμένου να λάβετε την απαραίτητη έγκριση.

Για οποιαδήποτε απορία σας, καθώς και αναλυτικές οδηγίες για συνήθεις Ερωτήσεις, μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα ΒΟΗΘΕΙΑ, μέσω του συνδέσμου: https://helioskiosk.gr/help.

Όροι χρήσης | Cookies | Επικοινωνία | Βοήθεια | Powered by © Smart Media | ATC